LOG IN
Giriş Yap
E-mail
Şifre
Giriş yapŞifremi Unuttum
Üye değil misiniz?Üye Ol
SEPETİM
Sepetiniz şu an boş.
Satın Al
Toplam:
ara
Yetkili Servis Ara
Posta Kodu

Showing

" Fresh Smell "

related questions.

Clear Search
SSS
  • 1. Beko Online Satış sisteminde nasıl alışveriş yapabilirim?

    Sitemiz içerinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Ürün eklendiğinde sitemizin sağ üst köşesinde "Ürün sepetinize eklendi" mesajını göreceksiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için sitemizin sağ üst köşesindeki sepetim linkine tıklayınız. İl ve ilçeyi seçiniz ve sonraki ekrandan sitemize üye olunuz veya bilgilerinizi girerek alışverişe devam ediniz. Sonraki ekrandan teslimatın yapılacağı adres bilgilerinizi giriniz ve "Gönder" butonuna basınız. Ardından ödeme ekranından kredi kartı bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında size onay e-mail'i gelecektir, aksi durumda Hizmet Merkezini arayarak siparişinizi teyit ediniz.

  • 2. Beko Online Satış sistemi şifremi unutum, ne yapmalıyım?

    Üye Girişi adımındaki Şifremi unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

  • 3. Beko Online Satış sistemine kayıt olduğum e-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?

    Yeni kayıt oluşturmanız gerekmektedir.

  • 4. Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim ?

    Hesabım menüsünden Üyelik Bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

  • 5. Üyelik bilgilerinde T.C Kimlik numarası girme zorunluluğu neden isteniyor?

    9/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarasi yazma zorunlulugu getirilmistir. Kişisel bilgilerinizin güvenliği ile ilgili açıklamalar Gizlilik Politikası sayfamızda ayrıntılı yer almaktadır.

  • 6. Beko web sitesi üyeliğinden nasıl çıkabilirim?

    Üyelikten çıkmak için "Bize Yazın" sayfasından mesaj atmanız gerekmektedir.

  • 7. Arçelik Online Satış sistemi güvenli midir?

    Web sitemizde sadece 3D Secure ödeme kabul edilmektedir. Bu ödeme sistemi şu anda en güvenlisidir.

  • 8. 3D Secure nedir?

    Kredi kartınızın farklı bir şifresidir, internetten daha güvenli alışveriş yapabilmeniz için kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için; http://www.bkm.com.tr/sanal_alisveris.html

  • 9. 3D Secure neden güvenlidir?

    Çünkü size özel şifreniz ile alışveriş yaparsınız. Detaylı bilgi için; http://www.bkm.com.tr/sanal_alisveris.html

  • 10. 3D Secure şifresi nasıl tanımlanır?

    Eğer daha önce 3D Secure şifreniz yoksa 3D şifresi girilen ekranda bankanız sizi yeni şifre almanız için yönlendirecektir.

  • 11. 3D Secure şifresi tanımlayamıyorum, alışverişe nasıl devam edebilirim?

    Sitemizde sizlerin güvenliği için sadece 3D Secure şifresi ile alışveriş yapılmaktadır. 3D Secure şifrenizi alma ekranında problem yaşıyorsanız, öncelikle bankanızla görüşerek kontrol ediniz. Probleminiz hala devam ediyorsa Hizmet Merkezimizden destek alabilirsiniz.

  • 12. Kredi kartı ile vadeli alışveriş yaptım iade işlemi nasıl oluyor?

    İade talebinizi Beko Çağrı merkezimizin 444 0 888 nolu telefonunu arayarak yapmalısınız. Müşterilerimizin alışveriş sırasında kullandıkları kredi kartına iade işlemi web iade koşulları tamamlandıktan sonra firmamız tarafından sipariş numarasına göre anlaşmalı bankaya yapılır ve müşterinin mail adresine bilgilendirme gönderilir.

  • 13. Beko Online Satış sistemi Flash Player hatası veriyor, ne yapmalıyım?

    http://www.adobe.com/tr/downloads/ sayfasından en güncel flash player ‘ı bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz.

  • 14. Siparişlerim için Kargo Bedeli ödeyecek miyim?

    Beko.com.tr'dan yapacağınız alışverişlerde kargonuz Türkiye'nin her yerine ücretsiz gönderilir.

  • 15. Sipariş tamamlandığında ürün bedeli kredi kartına hemen yansıyor mu?

    Siparişiniz onaylandığında sipariş bedeli kredi kartınıza hemen ya da ertesi gün (bankalara göre değişiklik gösterebilir) yansımaktadır.

  • 16. Beko Online Satış sisteminde sanal kart kullanabiliyor muyum?

    3D Secure ödeme şeklinde sanal kart kullanım desteği bankalar tarafından verilmediğinden kullanılamamaktadır.

  • 17. Beko Online Satış sisteminde Paro Kart kullanım şartları nedir?

    Henüz Paro ile satışlar başlamamıştır.

  • 18. Beko Online Satış sisteminde aldığım ürüne KDV ödeyecek miyim?

    Ürünlerimizin fiyatlarına tüm vergiler ve KDV dahildir.

  • 19. Beko Online Satış sisteminde siparişleri nasıl takip edebilirim?

    Üye girişi yaptıktan sonra hesabım menüsünde bulunan siparişlerim adımından takip edebilirsiniz.

  • 20. Beko Online Satış sisteminden alınan ürünlerde montaj ücreti alınıyor mu?

    Satın aldığınız montaj hizmeti verilen ürünlerimiz servislerimiz tarafından teslim edilmektedir. Servislerimiz montaj için ek ücret talep etmemektedir.

  • 21. Beko Online Satış sisteminden satılan ürünlerin garanti süresi nedir?

    Yetkili Satıcılarımızda satılan ürünler ile aynıdır.

  • 22. Beko Online Satış sistemin ile aldığım ürün hasarlı çıktı, ne yapmalıyım ?

    Hizmet Merkezimizi arayarak hasarlı ürün şikayetinizi bildirmeniz gerekmektedir.

  • 23. Beko Online Satış sistemi ile aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?

    Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz. Beko en kısa sürede size yeni ürünü ulaştıracaktır.

  • 24. Cep Telefonu aldım iade işlemi nasıl oluyor?

    Cep telefonlarında cayma hakkını kullanmak isteyen Müşteri, ithalatçı firmaların belirlediği yetkili servis noktaları ile irtibata geçmelidir. Yetkili servis noktaları ürün kutusundan veya Beko Çağrı Merkezinin 444 0 888 numaralı telefonundan öğrenilebilir.

  • 25. Beko Online Satış sistemi ile aldığım ürünlere ek garanti yaptırabiliyor muyum?

    Ek garanti hizmetini size en yakın Beko Yetkili Satıcısından satın alabilirsiniz.

  • 26. Beko Online Satış sisteminde sipariş gönderimi nasıl yapılıyor?

    Size en yakın Depomuzdan ürün veya ürünler adınıza fatura edilerek kargo veya servisimiz aracılığı ile sizlere teslim edilmektedir.

  • 27. Beko Online Satış sisteminde yaşadığım problemler ile ilgili kiminle irtibata geçeceğim?

    Sitemizde yaşadığınız sorunlar için 444 0 888 no'lu Beko Hizmet Merkezimizi arayarak Online Satış destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

  • 28. Ürünlerimiz hangi kargo firması tarafından teslim edilmektedir?

    Montaj hizmeti verilmeyen ürünler Yurtiçi Kargo firması tarafından adresinize teslim edilmektedir.

  • 29. Beko Online Satış sistemi hata verdi, alışveriş yapamadım ama kredi kartımdan tahsilat yapılmış ne yapacağım?

    Hemen 444 0 888 Beko Hizmet Merkezimizi arayıp yardım alınız.

  • 30. YKB banka puanımı kullanmaya çalışıyorum, alışverişi tamamlayamıyorum, sorun ne olabilir?

    YKB ile olan puan işlemlerinde puan tutarınız en az sipariş tutarınız kadar olmalıdır.

  • 31. Alışverişimi tamamladım. Aldığım ürün veya ürünler nasıl teslim edilecek?

    Eğer aldığınız ürün montaj hizmeti verilmeyen (küçük ev aleti vb...) bir ürün ise Yurtiçi Kargo firması ile teslim edilecektir. Montaj hizmeti verdiğimiz büyük hacimli ürün ise Yetkili Servisimiz teslimatını yapacaktır. İstenir ise teslimat sırasında ürününüzün montajı da yapılacaktır. Eğer sepetinizde montaj hizmeti verilen ve verilmeyen ürünler var ise yani karma bir sepet oluşturdu iseniz teslimat yetkili servisimiz tarafından yapılacaktır.

  • 32. Teslimat ve Fatura Adresleri

    T.C. kanunlarının gerektirdiği şekilde İrsaliye veya İrsaliyeli fatura ile siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine kargo firması ile gönderilir. Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişi onaylamayınız.

  • 33. Siparişim hediye olacak fiyatı gözükmesin istiyorum

    Fatura ve Teslimat adresini farklı girebilirsiniz. Hediye göndereceğiniz adrese fiyat belirtilmeden İrsaliye ile teslimat yapılacak fatura ise sizin sisteme girdiğiniz adrese posta ile gönderilecektir.

  • 34. Siparişimi verdim, ürünüm elime ne zaman gelir?

    Siparişiniz alındığında otomatik olarak mail'le bilgilendirileceksiniz. Siparişinizin hazırlandığını, yolda olduğunu Hesabım menüsü içerisinden Siparişlerim linkinden ilgili sipariş numarasından takip ederek görebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürüne göre teslim alma süreniz en fazla 10 iş günü olacaktır.

Ürün kılavuzları, kataloglar ve indirilebilir öğelere hızlı erişim