Beko ile
Şampiyonlar Gibi Beslen

İstatistikler her yıl çocukların daha kötü beslendiklerini gösteriyor.
Daha az taze sebze, meyve ve balık yiyip, daha fazla yağ ve şeker tüketiyorlar.

Mevcut eğilimin sürmesi halinde bugün 41 milyon olan dünya genelinde fazla kilolu ya da obezite sorunu yaşayan çocukların sayısı 2025 yılına kadar 70 milyonu aşacak.


beko
beko


Şampiyonlar gibi beslen, çocukların sağlıklı beslenmesini isteyen ailelere yardımcı olmayı amaçlayan global bir yaklaşımdır. FC Barcelona’nın premium sponsoru Beko, dünyaca ünlü sporcuların, üstün performans göstermek için sağlıkla beslendiğini biliyor ve bu beslenmeye yardımcı olan akıllı teknolojiler üretiyor.


Beko ana sponsoru olduğu FC Barcelona ile birlikte çocukları sağlıklı beslenmeye teşvik etmek amacıyla yürüttüğü Eat Like a Pro (Şampiyonlar Gibi Beslen) girişimi kapsamında küresel bir bağış kampanyası gerçekleştirdi.
Beko, Instagram veya Twitter’da #EatLikeAPro hashtag’i altındaki her gönderi için çocuklarda görülen fazla kilo ve obezite ile mücadele için UNICEF’e 1 Euro bağış yapacağını duyurdu. Kampanya ile kısa sürede 1.000.000 #EatLikeAPro hashtag’li paylaşım yapıldı.


Beko tüm dünyada çocukların şampiyonlar gibi beslenmesini destekliyor.

Biz Beko’yuz. Avrupa’daki milyonlarca evin 1 numaralı beyaz eşya markasıyız.*

*Uluslararası bir araştırma şirketinin 2017 Pazar verilerine dayanarak, 26 Avrupa Ülkesi, Solo Beyaz Eşya (MDA6) Pazarı toplamında.