Yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Destek AlAşağıdaki formu doldurarak sorularınızı bize iletebilirsiniz. En kısa sürede size yanıt verilecektir. İşaretli alanların doldurulması zorunludur.
Teşekkür ederiz.
Caferağa Mahallesi Albay Faik Sözdener Caddesi
No:19 34710 Kadıköy/İstanbul
ÇALIŞMA SAATLERİ: 7/24
Beko ile Nasıl İletişime Geçebilirim?
Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Beko Müşteri Hizmetlerinden Hangi Konularda Destek Alabilirim?
Ürünlerimiz, garantileri ve servislerimizle ilgili tüm konularda destek alabilirsiniz.
Beko Müşteri Hizmetleri Aracılığıyla Teknik Servis Randevusu Alabilir miyim?
Dilerseniz 0850 210 0 888 numaralı Beko Çağrı Merkezi Hattı’nı arayarak bilgi ve destek alabilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden kolaylıkla randevunuzu oluşturabilirsiniz.
Beko Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri
7/24 WhatsApp Destek Hattı üzerinden 7 gün 24 saat destek ekibimizle görüşebilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden 7 gün 24 saat servis randevusu oluşturabilirsiniz.
açık rızanıza dayalı olarak aktarılacaktır.
Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi Nedir?
Kişisel verileriniz Şirketimiz ile temas edeceğiniz; elektronik ortamda internet sitesi, çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya, telefon, Şirket içi sistemlerden tamamen veya kısmen otomatik yolla ve fiziki ortamda bayi ve yetkili servis kanalıyla otomatik olmayan yöntemle toplanmaktadır.
Kişisel Verileriniz Hangi Hukuki Sebeplerle İşlenmektedir?
Kişisel verileriniz aşağıdaki hukuki sebepler ile işlenmektedir.
Ürün ve hizmetler ile satış sonrası destek hizmetlerinin sunulması ve hizmetlerin sağlanması, müşteri kartı oluşturulması ile randevu, yerinde tanıtım ve satış süreçlerinin gerçekleştirilmesi ile yetkili servis süreçlerinin yürütülmesi amaçları ile sözleşmenin ifası hukuki sebebine dayalı olarak,
Talep ve şikayetlerinizin değerlendirilmesi amacıyla bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak,
Üye olmayı tercih etmeniz halinde üyelik kayıt işlemlerinin yürütülmesi ve üyelik hesabınızın işletilmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması, müşteri ilişkileri süreçlerinin yürütülmesi ile Şirketimiz tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, iletişim kanallarının yönetimi amaçları ile ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak,
Açık rıza vermeniz halinde ise kampanya, çekiliş ve yarışmaların gerçekleştirilmesi, etkinlik ve eğitimlerin düzenlenmesi ve katılımcıların belirlenmesi, marka algısının ölçülmesi ve iyileştirilmesi, pazar araştırması ve anket süreçlerinin gerçekleştirilmesi, referans ile hediyeler sağlanması, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmesi ve bu kapsamda sizin iletişim kurulmasını tercih ettiğiniz paylaştığınız iletişim kanalına reklam, promosyon, kampanya ve benzeri iletiler gönderilmesi amaçları ile ilgili açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak işlenebilmektedir.
İlgili Kişi Olarak Haklarınız Nelerdir?
İlgili kişi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:
1. Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
2. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
3. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
4. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
5. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
6. Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
7. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
8. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, https://www.arcelik.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi den ulaşabileceğiniz Arçelik Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.