Aşağıdaki alandan sitemize giriş yaparak zaman kaybetmeden sizin için hazırladığımız kampanya ve fırsatlara göz atabilirsiniz. Profilinizden bilgilerinizi güncelleyebilir, aktif siparişlerinizi takip edebilir ve çağrı merkezimizle doğrudan mesajlaşabilirsiniz.
Beko'nun üyelerine özel dünyasına hoş geldiniz.
Sitemize üye olarak fırsatlardan ilk siz haberdar olabilir, sınırlı sayıdaki üründe geçerli kampanyaları ziyaretçilerimizden önce yakalayabilirsiniz. Siparişlerinizi çok daha kolay takip eder, mesajlaşma hizmetiyle çağrı merkezimizle doğrudan iletişime geçip hızlıca cevap alabilirsiniz.
Sizi de üyelerimiz arasında görmekten mutluluk duyarız.
1. İş bu sözleşme Arçelik Pazarlama A.Ş. ile Üye arasında, web sitesinin kullanım şartlarını ve üyeliği düzenlemek amacıyla oluşturulmuştur.
2. Web sitesi üyeliği kişiseldir ve başkasına devredilemez.
3. Şifre sadece kullanıcı tarafından belirlenir. Şifrenin korunması kullanıcının sorumluluğundadır. Arçelik Pazarlama A.Ş. şifre kullanımından doğacak problemlerden, maddi manevi zararlardan kesinlikle sorumlu değildir. Kullanıcılar diledikleri zaman şifrelerini “Hesabım" bölümü altında yer alan " Üyelik bilgilerim" bölümünden değiştirebilir. Üye "kullanıcı" adıyla yapacağı her türlü işlemden bizzat kendisi sorumludur.
4. Kullanıcıların üyeliğini tamamlaması ve siteden tam anlamı ile yararlanabilmesi için sitede talep edilen bilgilerin tamamını veya bir kısmını girmesi gerekmektedir. Bu işlem üye girişi yapmak şeklinde tanımlanmaktadır.
5. Üye, web sitesine üye olurken vermiş olduğu eksik ve yanlış bilgi nedeniyle uğrayacağı zararlardan yalnızca kendisinin sorumlu olduğunu, yanlış bilgi vermesi durumunda ve işbu sözleşmenin Üye tarafından ihlali halinde, Arçelik A.Ş'nin tek taraflı olarak herhangi bir ihbara ve ihtara ihtiyaç duymaksızın üyeliğini sona erebileceğini kabul eder.
6. Üye, tüm hakları Arçelik Pazarlama A.Ş.'ya ait olan ve web sitesi üzerinde yer alan bilgi, belge, yazılım, tasarım, grafik, yazı, görsel, video vb. eserleri veya herhangi bir içeriği kopyalamayacağını, çoğaltıp yayınlamayacağını, pazarlamayacağını kabul ve taahhüt eder.
7. Arçelik Pazarlama A.Ş. herhangi bir zamanda sistemin çalışmasını güncellemeler veya teknik gereksinimler sonucunda geçici bir süre askıya alabilir veya tamamen durdurabilir. Sistemin geçici bir süre askıya alınması veya tamamen durdurulmasından dolayı Arçelik Pazarlama A.Ş.'nin üyelerine veya üçüncü şahıslara karşı hiçbir sorumluluğu olmayacaktır.
8. Üye, iş bu sözleşmeyi daha sonra hiçbir itiraza mahal vermeyecek şekilde okuduğunu ve içeriğini kabul ettiğini beyan eder.
9. Bu sözleşmeyle ilgili olarak çıkabilecek ihtilaflarda öncelikle bu sözleşmedeki hükümler, hüküm bulunmayan hallerde ise Türk Kanunları (BK, TTK, HMK, MK vesair) uygulanacaktır.
10. İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri ile İcra Müdürlükleri yetkili olacaktır.
11. Kullanıcı kayıt formunu doldurup formun altında bulunan “kabul ediyorum” butonunu tıkladığında bu sözleşme taraflar arasında yürürlüğe girer.
text.login.checkout.register.confidentiality.agreement.modal.subtext12
ARÇELİK KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ MÜŞTERİ AYDINLATMA METNİ
Kişisel verileriniz; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") uyarınca veri sorumlusu olarak Arçelik Pazarlama A.Ş. ve Arçelik A.Ş. ("Arçelik" veya "Şirket") tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
Kişisel verilerinizin işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; https://www.beko.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi adresinden Arçelik Şirketler Grubu Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
Kişisel Verileriniz Hangi Amaçla İşlenmektedir?Amaçları ile Kanun’un 5. maddesinde belirtilen hukuki sebepler kapsamında işlenecektir.
Açık Rızanızın Varlığı Halinde Kişisel Verileriniz Hangi Amaçla İşlenmektedir?Toplanan kişisel verileriniz; açık rızanızı vermeniz halinde kampanya, çekiliş ve yarışmaların gerçekleştirilmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması, marka algısının ölçülmesi ve iyileştirilmesi, pazar araştırması ve anket süreçlerinin gerçekleştirilmesi, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmesi ve bu kapsamda sizin iletişim kurulmasını tercih ettiğiniz paylaştığınız iletişim kanalına reklam, promosyon, kampanya ve benzeri iletiler gönderilmesi ve bu amaçla hizmet aldığımız üçüncü kişilerle paylaşılması amaçlarıyla ilgili açık rızanız kapsamında işlenebilecektir.
Açık rızanızı vermeniz halinde, ad, soyad, telefon numarası, e-mail adresiniz, pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi amacı ile yurt dışında mukim olan SAP AG., Usabilla B.V., Okta Inc., Hotjar Ltd. ve AgilOne Inc. ’ye açık rızanıza dayalı olarak aktarılacaktır.
Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda bayilerimize, tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kişisel veri işleme şartları çerçevesinde aktarılabilecektir.
Açık rızanızı vermeniz halinde, ad, soyad, telefon numarası, e-mail adresiniz, pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi amacı ile yurt dışında mukim olan SAP AG., Usabilla B.V., Okta Inc., Hotjar Ltd. ve AgilOne Inc. ’ye açık rızanıza dayalı olarak aktarılacaktır.
Kişisel verileriniz Şirketimiz ile temas edeceğiniz; elektronik ortamda internet sitesi, çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya, telefon, Şirket içi sistemlerden ve fiziki ortamda bayi ve yetkili servis kanalıyla aşağıdaki hukuki sebepler ile toplanmakta ve işlenmektedir;
Ürün ve hizmetler ile satış sonrası destek hizmetlerinin sunulması ve hizmetlerin sağlanması, müşteri kartı oluşturulması ile randevu, yerinde tanıtım ve satış süreçlerinin gerçekleştirilmesi amaçları ile sözleşmenin ifası hukuki sebebine dayalı olarak,
Talep ve şikayetlerinizin değerlendirilmesi amacıyla bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak,
Açık rıza vermeniz halinde ise kampanya, çekiliş ve yarışmaların gerçekleştirilmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması, müşteri ilişkileri süreçlerinin yürütülmesi ile Şirketimiz tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, etkinlik ve eğitimlerin düzenlenmesi ve katılımcıların belirlenmesi, iletişim kanallarının yönetimi, marka algısının ölçülmesi ve iyileştirilmesi, pazar araştırması ve anket süreçlerinin gerçekleştirilmesi, referans ile hediyeler sağlanması, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmesi ve bu kapsamda sizin iletişim kurulmasını tercih ettiğiniz paylaştığınız iletişim kanalına reklam, promosyon, kampanya ve benzeri iletiler gönderilmesi amaçları ile ilgili açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak işlenebilmektedir.
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, https://www.beko.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi den ulaşabileceğiniz Arçelik Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.
PARO, Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin (“Tanı”), yönettiği bir sadakat programıdır. Tanı, tüketicilere çeşitli avantaj ve imkanlar sağlayan pazarlama programları oluşturan ve yöneten bir Koç Topluluğu şirketidir.
Paro Program üyeliği, temasa geçeceğiniz, Tanı’ya veya Program ortaklarına ait SMS, WEB, Çağrı Merkezi, Mobil Uygulama vb. kanallardan üyelik gerçekleştirmenizle veya aktivasyon yapmanızla başlamaktadır. Aktivasyon, Program ortağı üye işyerlerinden aldığınız sadakat kartlarınızı veya cep telefon numaranızı ad, soyad, cep telefon numarası veya sadakat kart numarası ve doğum tarihi bilgileriniz ile aktive etmenizle gerçekleşir. Bazı Program Ortaklarında aktivasyon yapmak için farklı bilgi talep edilebilir. Aktivasyon yapmak için www.paro.com.tr adresinden işlem yapabilirsiniz.
Arçelik Pazarlama A.Ş. (Arçelik, Beko), Aygaz A.Ş. (Aygaz, Mogaz, Pürsu), Divan Turizm İşletmeleri A.Ş., Koç Finansman A.Ş., Koçtaş Yapı Marketleri Ticaret A.Ş., Opet Petrolcülük A.Ş., Otokoç Otomotiv San. ve Tic. A.Ş. (Avis, Otokoç), Öztaner Gıda ve İhtiyaç Maddeleri Ltd. Şti (Özhan Market), RMK Classic Giyim Tekstil Ticaret A.Ş. (Brooks Brothers, Edwards), Setur Servis Turistik A.Ş., Tat Gıda Sanayi A.Ş., Türk Traktör ve Ziraat Makineleri A.Ş., Yapı ve Kredi Bankası A.Ş., Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş.’dir. Paro program ortakları güncellenebilir. Güncel program ortaklarını www.paro.com.tr adresinden takip edebilirsiniz. Program Ortakları aynı zamanda Paro üye işyerleridir.
Paro Programı Üyelerinin aşağıdaki türdeki kişisel verileri (“Kişisel Veriler”) üyelerin temas kuracağı; Tanı’ya veya Paro Program Ortakları’na ait mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve üyelik gerçekleştirilmesi halinde sosyal medya kanalları, Paro Program Ortakları’nın bayi, acente ve franchise’ları, Paro Program Üyelerinin aynı zamanda Chippin Program üyesi olması halinde Chippin Programı kullanımı kanalıyla elde edilmektedir.
Yukarıda yer alan yöntemler ile elde edilen Kişisel Veriler aşağıda belirtilen amaç ve hukuki sebepler ile işlenmektedir:KİŞİSEL VERİ | İŞLEME AMACI VE HUKUKİ SEBEBİ |
Ad, soyad, cep telefonu, doğum tarihi, Paro özellikli kart numarası, plaka, kredi kart numarası | Belirtilen kişisel verileriniz Paro Program üyeliğinizin aktivasyonu esnasında sözleşmenin ifası ve meşru menfaate ilişkin hukuki sebeplere dayalı olarak elde edilmektedir. Ad, soyad, cep telefonu ve doğum tarihi verileriniz, Paro Programı üyeliğinden sizleri faydalandırabilmek, talep ve şikayetlerinizi sonuçlandırmak amacıyla işlenmektedir. Paro Programı Üyesi olmak için bu kişisel verilerin işlenmesi zorunludur. Plaka veriniz, Opet Petrolcülük A.Ş. veya Aygaz A.Ş. üye işyerlerimiz kanalları yoluyla aktivasyon yapmanız halinde işlenecektir. Kredi kart numaranız ise Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. üye işyerimiz aracılığıyla Paro Programına katılmak için açık rıza vermeniz halinde işlenecektir. |
E-posta, adres, plaka, anketlere verdiğiniz cevaplar, ziyaret ettiğiniz mağazalar ve Program Ortağı markalarda gerçekleştirdiğiniz alışveriş detayınız, medeni durumunuz, ad-soyad, cep telefonu numarası, doğum tarihi, yaşadığı yer, eğitim, iş bilgisi, ilgi alanları, mobil cihazlar üzerinden alınabilecek olan cihaz bilgileri (cihaz tanımlama numarası, işletim sistemi, tarayıcı ismi, cihaz marka/model) | Paro Programını kullanmanız dolayısıyla; Tanı ile veya Paro Programı ortaklarından herhangi biri ile paylaşmanız durumunda ya da sosyal medya aracılığıyla üyelik gerçekleştirmeniz, bilgi güncelleme yapmanız, kampanyaya katılmanız halinde; sizlere özel analiz, tanıtım, pazarlama faaliyetleri, doğrudan postalama çalışmalarının yapılması amacıyla Paro Programına katılmak için rızanızın varlığı halinde açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak söz konusu verileriniz işlenmektedir. Paro Program üyesi olmanız durumunda bu verileriniz kullanılarak, ürün ve kampanya geliştirmelerinin yapılması, genel analiz çalışmaları, raporlama, istatistiki analizler, meşru menfaat ve sözleşmenin ifası hukuki sebeplerine dayalı olarak yapılacaktır. Ayrıca ticari elektronik ileti izni vermiş olmanız halinde bu kişisel veriler, Program Ortaklarının ürün ve hizmetlerinden parolulara özel avantajlarla faydalanmanız için genel ve sizlere özelleştirilerek sunulması ve tanıtılması amacıyla işlenmektedir. |
Mobil uygulamalar ve IOT cihazlarınız aracılığıyla verdiğiniz lokasyon ve cihaz kullanım bilgileriniz | Mobil uygulamamız, Program Ortaklarının mobil uygulamaları ve Program Ortaklarının IOT özellikli cihazlarını kullanmanız durumunda, ayrıca onay vermeniz halinde lokasyon (konum) ve cihaz kullanım bilginiz işlenmektedir. Lokasyon (konum) veriniz, size özel analiz, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla rızanızın varlığı halinde, açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak işlenmektedir. Lokasyon verinizin işlenmesine ayrıca onay vermediğiniz sürece, sadece Paro Üyesi olmanız sebebi ile lokasyon (konum) veriniz işlenmemektedir. Lokasyon verinizin işlenmesine onay vermeniz halinde dilediğiniz zaman ilgili uygulama/cihaz üzerinden izninizi geri alabilirsiniz. |
Tanı’ya ve Program Ortaklarına ait Web siteleri ve mobil uygulamalar üzerindeki gezinme hareketleriniz ile davranış bilgileriniz (site/mobil uygulama üzerindeki hareketler, incelenen, sepete atılan ürünler ile siteye hangi sayfadan gelindiği gibi bilgiler) | Web siteleri ve mobil uygulamalar üzerinden ayrıca çerez (cookie) iznine açık rıza vermeniz halinde açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak, çevrimiçi ortamlardaki davranışsal hareketleriniz size özel analiz, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri yürütülmesi amacıyla işlenmektedir. Çerez (cookie) iznine ayrıca rıza vermediğiniz sürece, sadece Paro Üyesi olmanız sebebi ile çevrimiçi davranış bilginiz işlenmemektedir. |
Paro Programı’na katılmak için açık rıza vermeniz durumunda, Program kapsamında toplanmış olan kişisel verileriniz,
Bir Program ortağında gerçekleştirmiş olduğunuz alışveriş bilgilerinizin bir diğer Program ortağı ile paylaşılmadığını belirtmek isteriz. Paro Program Ortaklarının bayi, franchise ve acentelerinin güncel listesine www.paro.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Rıza Beyanı’nı (“Rıza Beyanı”) onayladığınız tarihten önce, Program ortaklarından yapmış olduğunuz alışverişlerde bize alışveriş bilgileriniz yanında cep telefonu, plaka gibi tanımlayıcı kişisel verilerinizi vermeniz halinde bu bilgileriniz şifreli olarak tutulacak olup, ancak Rıza Beyanı’na onay verdiğiniz tarihten itibaren, daha önce vermiş olduğunuz bu kişisel veriler ve alışveriş bilgileriniz de geriye dönük olarak açılacak ve Kişisel Verileriniz ile eşleşmiş olarak Programlar kapsamında ve işbu Aydınlatma Metni çerçevesinde ilgili Program ortağı tarafından işlenecektir. Aynı durum Paro özellikli kartlarınız için de geçerli olacak, Rıza Beyanı’ndan önce kartınız ile alışveriş yapmanız halinde Rıza Beyanı’na onay verdikten sonra kart ve alışveriş bilgileriniz de Kişisel Verileriniz ile eşleşerek ilgili Program ortağı tarafından işlenmeye devam edilecektir.
Paro Programından çıkan bir Program ortağı çıkacağı zaman size ileti gönderilerek Program ortağı ile kişisel verilerinizin paylaşımını istememeniz halinde bildirimde bulunmanız talep edilir. Söz konusu iletiye yanıt vermemeniz halinde Programdan çıkan Program ortağı ile aşağıda sıralanan kişisel verileriniz, Program ortağı tarafından ürün ve kampanya geliştirmelerinin yapılması, genel analiz çalışmaları, raporlama, istatistiki analizler, size özel analiz, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerinin yapılması amaçlarıyla işlenmek üzere paylaşılacaktır: Kimlik bilgileriniz, iletişim bilgileriniz, pazarlama bilgileriniz, müşteri bilginiz, işlem bilginiz, aile bireyi ve yakın bilginiz.
Kişisel Verileriniz, Paro Programı kapsamında, Programın devamı süresince ve sonrasında da aksi tarafınızca talep edilmediği veya işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmadığı sürece işlenmeye devam edilecektir. Paro Programı’nın isim değiştirmesi, başka bir programa dönüşmesi gibi durumlarda bu konuda gereken duyurular yapılacak olup, yeni programın veri işleme kapsamının bu Aydınlatma Metni ile uyumlu olduğu ölçüde kişisel verileriniz yine bu kapsamda işlenmeye devam edilecektir. Açık rızanızı geri almaya ilişkin talebinizin bulunması halinde dahi Kişisel Verilerinizin açık rızaya tabi amaçlar için kullanımı sonlandırılacak, ancak Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5/2. ve 6/3. maddelerindeki amaçlarla işlenmeye devam edilecektir.
Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, https://www.paro.com.tr/content/uploads/basvuru-formu.pdf den ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye gore tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.
1. Paro Üyesi’nin (“Üye”), Paro Programı’ndan faydalanması ve kazandığı puanları kullanabilmesi için Paro Üyeliği Aydınlatma Metni ve Rıza Beyanı’na onay vermesi ve cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve cep numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.
2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.
3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.
Üye, Tanı’ya ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini, tüzel kişilerin de Tanı kararı ile Program’a dahil edilebileceğini kabul eder.