Sayfanın başına ulaştınız.
Gecenin Yıldızı indirimlerinden Perşembe günü boyunca mağazalarımızda yararlanmak ister misiniz?
Size özel kampanyalardan faydalanmak ister misiniz?

Fixpack+

Beko tarafından üretilen veya satılan tüm elektronik cihazlarınızı* sigorta kapsamına alan:
- 1 Yıl Cihaz Koruma veya
- 1 Yıl Cihaz Koruma + 1 Yıl Uzatılmış Garanti Sigortası veya
- 1 Yıl Cihaz Koruma + 2 Yıl Uzatılmış Garanti Sigortası’dır.

Fixpack+ Sigortası kapsamında verilen teminatlar BNP Paribas Cardif Sigorta A.Ş. tarafından sağlanır.
Cihazlarınızı kaza sonucu kırılma, elektrik arızaları ve sıvı teması risklerine karşı teminat altına alır.

Cihazı satın aldığınız 1. yıl Cihaz Koruma teminatları devrede olur. Cihazı:
- Kazalardan (ani ve beklenmedik olaylar) kaynaklanan risklere karşı,
- Elektrik tesisatından kaynaklanan kısa devre, voltaj vb. nedenlerle ortaya çıkan elektrik risklerine karşı,
- Cihazda sıvı teması ile meydana gelen arızalara karşı koruma altına alır.

Onarım esastır.
Onarım hizmetinin imkan dahilinde olmaması halinde sigortalıya, cihazın ilk satın alma anındaki herhangi bir indirime konu edilmemiş tavsiye edilen satış veya liste fiyatı (KDV dahil) bedelinin %70’i oranında Beko Hediye Çeki verilmektedir.
*Eylül 2024 itibariyle cep telefonu ve TV kategorisinde geçerlidir.

Uzatılmış Garanti

  • Üretici garantisinin sona erdiği tarih itibarıyla, üretici garantisi kapsamında sağlanan hizmetlerin 1 veya 2 sene daha devam etmesini sağlar.
  • Üretici/ithalatçı garantisinin sona erdiği tarih itibarıyla devreye girer.
  • Üretici/ithalatçı garantisi kapsamında verilen hizmetlerin devam etmesini sağlar.
  • Onarımı yapılamayacak olan ve arızalanan cihazınız için değişim kararı sonrası cihazın fatura bedeli (teminat tutarı) kadar Beko Hediye Çeki verilir.
  • Onarım esastır.
  • Meydana gelebilecek hasarlara karşın öncelikle sigorta bedelini aşmayacak tutarda onarım yapılır. Onarımın mümkün olmadığı durumlarda Beko Hediye Çeki yüklemesi yapılır.
  • Onarım yapılamayacak olan cihazlar için, değişim kararı sonrası cihazın fatura bedeli (teminat tutarı) kadar hediye çeki verilir.

Hasar İhbarı

  • Hasar gerçekleştikten sonra en kısa zamanda Hasar İhbarı yapılmalıdır.
  • Hasar ihbarları ve hasarın son durumu hakkında BNP Paribas Cardif Müşteri İletişim Merkezi (444 98 76) üzerinden bilgi alınabilir.
  • Hasar değerlendirmesi ve hasarın sigorta kapsamında olup olmadığı kararından sonra müşteri bilgilendirmesi BNP Paribas Cardif tarafından yapılır.
  • Onarım veya değişim kararı verilen cihazların teslim süreci için müşteri bilgilendirmesi BNP Paribas Cardif Hasar Birimi tarafından yapılır.

Poliçe İptali

  • Teminattan faydalanmadığınız durumlarda poliçenizi dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
  • İptal işlemleri için:
  • BNP Paribas Cardif Müşteri İletişim Merkezi (444 98 76)
  • İlk 30 günde ücretin tamamı tarafınıza iade edilir.
  • 30 gün sonrası gün bazlı iptal yapılır, kullanılmayan süreye ait tutar tarafınıza iade edilir.

BNP Paribas Cardif Hakkında

  • Fixpack+ ile Elektronik Cihazlarınız BNP Paribas Cardif güvencesi altında!
  • HAYATA BNP PARIBAS CARDIF İLE BAK
  • Avrupa’nın en büyük 10 sigorta şirketinden biri olarak global tecrübemiz ve uzmanlığımızla size en uygun sigorta çözümlerini sunmaktan mutluluk duyuyoruz.
  • Ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için:
  • bnpparibascardif.com.tr
  • 444 98 76 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.
  • *Fixpack+ Cihaz Koruma ve Uzatılmış Garanti Sigortası teminatları BNP Paribas Cardif Sigorta A.Ş. tarafından sağlanan bir sigorta ürünüdür. Fixpack Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş., BNP Paribas Cardif Sigorta A.Ş.’nin acentesidir.*

  • *fixpack+ Cihaz Koruma ve Uzatılmış Garanti Sigortası’nın poliçe teminatları, BNP Paribas Cardif Sigorta A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. fixpack Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş., BNP Paribas Cardif Sigorta A.Ş.’nin acentesidir. Klima modelleri sadece Koruma Paketi kapsamındadır.
  • Peşin fiyatına 7 taksit uygulaması, ÖderoÖdeme Sistemi üzerinden yapılan satışlarda geçerlidir.